noelle.reismee.nl

Heel erg goed nieuws!

Hi everyone!

Het is al twee weken geleden dat ik voor het laatst een blog update heb gedaan. Inmiddels is het al weer oktober. Ongelofelijk, ik ben al een hele maand hier. Nog maar 4 maanden te gaan. Daar ga ik maar niet over nadenken, want ik wil nog lang niet weg.

Maar het is de hoogste tijd voor een nieuw verhaaltje. 2 weken terug was ik ziek. Ik heb niet heel veel bijzonders gedaan doordeweeks. Ik ben een dag thuis gebleven van school en ik lag de hele dag in bed. Helemaal niet leuk om ziek te zijn. Als ik ziek ben wil ik in mijn eigen bedje in Nederland liggen, maar dat ging natuurlijk niet. Gelukkig voel ik me nu weer helemaal beter !

Op zaterdag voelde ik me al wat beter en toen ben ik samen met Emma en een meisje uit Brazilië, Gabriela, naar de Mall geweest. Daar heb ik mijn winterjas gekocht. En niet zomaar een winterjas, namelijk een Canada Goose jas. Heel slecht voor mijn bankrekening, maar nu weet ik zeker dat ik het niet koud ga hebben in de winter. Ik ben er in ieder geval heel erg blij mee! Laat de winter maar komen.

Na het shoppen zijn we met zijn drieën gaan eten bij Boston Pizza. Dat was heel erg leuk en lekker. Van binnen was echt zo’n ‘Amerikaanse’ sfeer. De obers komen elke keer als je glas leeg is bijvullen. Je betaalt maar 1 keer voor je drankje en daarna niet meer. Dat vond ik heel apart. De horeca in Nederland maakt echt zijn geld door veel geld te vragen voor de drankjes. Hier doen ze daar niet aan.

Na een lekkere pizza gingen we lopend naar ‘down town Sydney’. Er was namelijk een lumiere art festival in het centrum van Sydney. In verschillende winkels en op straat was er kunst en activiteiten te bewonderen. Zoveel vond ik het niet voorstellen, maar de sfeer was heel gezellig. We hebben lekker lang met veel internationale studenten bij Tim Hortons gezeten, want buiten was het best wel koud. ’s Avonds laat waren we pas thuis. Toen hebben Emma en ik nog een aflevering van Pretty Little Liars gekeken. Eigenlijk elke avond kijken Emma en ik een film of een serie. We hebben een hele lijst gemaakt met alles wat we nog moeten kijken :)

De dagen erna heb ik hard gewerkt aan een nieuw filmpje voor de Canadeze organisatie NSISP. Volgensmij heb ik al verteld dat ik een ‘foreign correspondent’ ben. Dus ik ben een beetje verplicht om blogs, video’s en foto’s op social media te plaatsen. Ik heb deze maand heel goed mijn best gedaan op mijn posts. Er was namelijk een wedstrijd, ja het is wel duidelijk dat ik van wedstrijdjes houd ;)Uit 8 foreign correspondents werd 1 iemand uitgekozen die naar de Toronto Trip mag gaan. Als er iets is wat ik graag wil is een tripje naar Toronto en de Niagara waterfalls. Al de foreign correspondents waren heel actief met social media. Iedereen postte superveel en goede blogs, foto’s en video’s. Donderdagochtend kreeg ik super goed nieuws….. IK MAG NAAR TORONTO!!! Ik was zo blij toen ik het mailtje las op school. Kan het nog steeds niet geloven dat ze mij hebben uitgekozen. Ik vertrek volgende week woensdag al. Het is een 6 daagse trip met geweldige activiteiten met onder andere de Niagara waterfalls, Canada wonderland( een groot pretpark), Toronto zoo, shoppen, en heeeeel veel meer. Natuurlijk komt er een na de trip een uitgebreide blog over Toronto. Als foreign correspondent heb ik ook de taak om alles vast te leggen op film en heel veel foto’s te maken. Dat is natuurlijk geen probleem, foto’s en video’s maken is iets wat ik heel graag doe. Ik kan echt niet wachten tot volgende week.

Jullie horen snel weer van me!

Liefs,

Noelle

Reacties

Reacties

mams

Hoi lieverd!!!
Heeeeel veeeeel plezier in TORONTO!!!!!
Loveyou xxxx mams

Julia

Wat gaaaaaffff! Jij moet veel vaker meedoen aan wedstrijden, joh. Wat een prijzen!!! Benieuwd naar je ervaringen in Toronto. Xxxxxx

Wies

Waaaah super leuk dat je hebt gewonnen No!!!!
Heeeel veeel plezier en ik hoor wel hoe het was!
Xoxoxoxo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active