noelle.reismee.nl

Ik heb een host family !!

Hi iedereen!

Het begint allemaal steeds dichterbij te komen. Inmiddels nog maar 80 dagen(ja, ik houd het goed bij op mijn telefoon). De afgelopen maanden waren druk druk druk. Ik was vooral een kluizenaar die aan het leren was voor de examens. De dag na de examens vloog ik gelijk samen met beste vriendinnen naar Albufeira. Wat een geweldige week was dat! Ik wil nog elke dag terug.

Na al die drukte heb ik eindelijk even de tijd om na te denken en mij voor te bereiden op Canada. Ik heb vorige week heel goed nieuws gehad: IK HEB EEN HOST FAMILY. Ik ga wonen in Sydney(niet in Australië), in het noorden van Nova Scotia. Mijn host family zijn Valerie en Tim en hun huisdieren. Ze hebben al heel vaak exchange students in hun huis gehad. Ze lijken mij heel erg leuk! Dus ik ben heel erg blij dat ik hun als host family heb.

Daarnaast ben ik ook geplaatst op een High School, namelijk Riverview High School. Yeah!!

Ik heb net het eerste contact gehad met mijn host family door een mailtje te sturen. Ben benieuwd wat ze terug sturen!

Zaterdag heb ik de infobijeenkomst van Travel Active samen met alle andere Nederlands studenten die naar Canada gaan. Dan krijg ik alle informatie, kan ik vragen stellen aan oud-studenten en de andere studenten ontmoeten.

En dan over een tijdje kan ik mijn koffer gaan pakken en mijn afscheidsfeestje organiseren! Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

Liefs,

Noëlle

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active